Tydzień 1.
Krąg tematyczny: Puk, puk, to ja, sztuka
Cele:
 zdobywanie informacji na temat pracy naukowca,
 zapoznanie z wybranymi instrumentami muzycznymi,
 rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
 rozbudzanie zainteresowań muzyką,
 rozwijanie umiejętności dopełniania do określonej liczby,
 rozwijanie umiejętności przeliczania,
 rozwijanie zainteresowania bajkami,
 rozwijanie ciekawości poznawczej,
 rozwijanie wiedzy ogólnej,
 integrowanie grupy.
 osłuchanie z nazwami dotyczącymi sztuki w j. angielskim, kształtowanie umiejętności rozumienia
ogólnego sensu historyjki wspieranej obrazem i gestem.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: W świecie zwierząt
Cele:
 rozwijanie mowy,
 rozwijanie wiedzy przyrodniczej,
 rozwijanie wiedzy ogólnej dzieci,
 rozwijanie umiejętności liczenia,
 poznawanie zwierząt zamieszkujących dżunglę,
 zapoznanie z problemem zanieczyszczenia mórz i oceanów,
 zapoznanie ze zwierzętami zamieszkującymi pola i lasy,
 zapoznanie z wybranymi powiedzeniami,
 poznanie nazw dinozaurów, zabawa przy piosence „Walking in the jungle”, przeliczanie w j.angielskim.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Moja mama i mój tata
Cele:
 rozwijanie mowy,
 rozwijanie koncentracji uwagi,
 rozwijanie pamięci,
 rozwijanie sprawności manualnej,
 utrwalanie dodawania i odejmowania,
 rozwijanie logicznego myślenia,
 rozwijanie sprawności fizycznej,
 poznanie nazw członków rodziny w j. angielskim.

Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Co w trawie piszczy?

Cele:
 rozwijanie mowy,
 określanie znaczenia barw ochronnych w życiu zwierząt,
 rozwijanie sprawności manualnej,
 budowanie pozytywnych relacji grupowych,
 poznawanie nazw zwierząt i kwiatów spotykanych na łące,
 rozwijanie umiejętności matematycznych,
 rozwijanie postawy badawczej,
 poznawanie ziół rosnących na łące.
 poznanie nazw związanych z łąką w j. angielskim.

Skip to content