Tydzień 1.
Krąg tematyczny: Puk, puk, to ja, sztuka
Cele:
zdobywanie informacji na temat pracy naukowca,
zapoznanie z wybranymi instrumentami muzycznymi,
rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
rozbudzanie zainteresowań muzyką,
rozwijanie umiejętności dopełniania do określonej liczby,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
rozwijanie zainteresowania bajkami,
rozwijanie ciekawości poznawczej,
rozwijanie wiedzy ogólnej,
integrowanie grupy.
osłuchanie z nazwami dotyczącymi sztuki w j. angielskim, kształtowanie umiejętności rozumienia
ogólnego sensu historyjki wspieranej obrazem i gestem.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: W świecie zwierząt
Cele:
rozwijanie mowy,
rozwijanie wiedzy przyrodniczej,
rozwijanie wiedzy ogólnej dzieci,
rozwijanie umiejętności liczenia,
poznawanie zwierząt zamieszkujących dżunglę,
zapoznanie z problemem zanieczyszczenia mórz i oceanów,
zapoznanie ze zwierzętami zamieszkującymi pola i lasy,
zapoznanie z wybranymi powiedzeniami,
poznanie nazw dinozaurów, zabawa przy piosence „Walking in the jungle”, przeliczanie w j.angielskim.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Moja mama i mój tata
Cele:
rozwijanie mowy,
rozwijanie koncentracji uwagi,
rozwijanie pamięci,
rozwijanie sprawności manualnej,
utrwalanie dodawania i odejmowania,
rozwijanie logicznego myślenia,
rozwijanie sprawności fizycznej,
poznanie nazw członków rodziny w j. angielskim.
Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Co w trawie piszczy?
Cele:
rozwijanie mowy,
określanie znaczenia barw ochronnych w życiu zwierząt,
rozwijanie sprawności manualnej,
budowanie pozytywnych relacji grupowych,
poznawanie nazw zwierząt i kwiatów spotykanych na łące,
rozwijanie umiejętności matematycznych,
rozwijanie postawy badawczej,
poznawanie ziół rosnących na łące.
poznanie nazw związanych z łąką w j. angielskim.