Tydzień 1.
Krąg tematyczny: Wiosno, ach to ty!
Cele:
utrwalanie wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę,
rozwijanie umiejętności prowadzenia obserwacji,
rozwijanie zainteresowań badawczych,
dostrzeganie związków między przyczyną a skutkiem,
rozwijanie ciekawości poznawczej,
rozwijanie umiejętności działania w grupie,
osłuchanie z nazwami dotyczącymi wiosny w j. angielskim.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: Mamy różne charaktery.
Cele:
rozwijanie mowy,
rozwijanie pamięci,
rozwijanie umiejętności rozróżniania emocji,
rozwijanie mowy i koncentracji uwagi,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
utrwalenie pojęć: długi, krótki
rozwijanie umiejętności kierowania swoim ciałem poprzez muzykę,
reagowanie na ustalone hasła i sygnały muzyczne,
kształtowanie postaw prospołecznych,
integracja grupy,
poznanie nazw emocji w j.angielskim.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Wiosna na wsi.
Cele:
zapoznanie ze zwierzętami gospodarskimi,
rozwijanie sprawności manualnej,
rozwijanie myślenia logicznego,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
segregowanie przedmiotów według rodzaj,
rozwijanie zainteresowań przyrodniczych,
poznanie nazw zwierząt gospodarskich w j. angielskim, zapoznanie z piosenką „Old Mc Donald”.
Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Dbamy o przyrodę.
Cele:
poszerzanie wiedzy na temat dbania o naszą planetę – Ziemię,
kształtowanie nawyków ekologicznych,
rozwijanie postawy badawczej,
wzbogacenie słownika dziecięcego o nowe pojęcia.
poznanie nazw związanych z ekologią w j. angielskim.
Tydzień 5.
Krąg tematyczny: Polska – moja ojczyzna.
Cele:
poszerzanie wiedzy o swojej miejscowości,
rozwijanie umiejętności manipulowania rekwizytem podczas tańca,
zapoznanie z wyglądem polskich symboli narodowych,
poszerzanie wiedzy o Polsce,
poznanie legend polskich,
poznanie zwrotów: „Where are you from?/I’m from Poland.