Tydzień 1.
Krąg tematyczny: Wiosno, ach to ty!
Cele:
 utrwalanie wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę,
 rozwijanie umiejętności prowadzenia obserwacji,
 rozwijanie zainteresowań badawczych,
 dostrzeganie związków między przyczyną a skutkiem,
 rozwijanie ciekawości poznawczej,
 rozwijanie umiejętności działania w grupie,
 osłuchanie z nazwami dotyczącymi wiosny w j. angielskim.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: Mamy różne charaktery.
Cele:
 rozwijanie mowy,
 rozwijanie pamięci,
 rozwijanie umiejętności rozróżniania emocji,
 rozwijanie mowy i koncentracji uwagi,
 rozwijanie umiejętności przeliczania,
 utrwalenie pojęć: długi, krótki
 rozwijanie umiejętności kierowania swoim ciałem poprzez muzykę,
 reagowanie na ustalone hasła i sygnały muzyczne,
 kształtowanie postaw prospołecznych,
 integracja grupy,
 poznanie nazw emocji w j.angielskim.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Wiosna na wsi.
Cele:
 zapoznanie ze zwierzętami gospodarskimi,
 rozwijanie sprawności manualnej,
 rozwijanie myślenia logicznego,
 rozwijanie umiejętności przeliczania,
 segregowanie przedmiotów według rodzaj,
 rozwijanie zainteresowań przyrodniczych,
 poznanie nazw zwierząt gospodarskich w j. angielskim, zapoznanie z piosenką „Old Mc Donald”.
Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Dbamy o przyrodę.
Cele:
 poszerzanie wiedzy na temat dbania o naszą planetę – Ziemię,
 kształtowanie nawyków ekologicznych,
 rozwijanie postawy badawczej,
 wzbogacenie słownika dziecięcego o nowe pojęcia.
 poznanie nazw związanych z ekologią w j. angielskim.

Tydzień 5.
Krąg tematyczny: Polska – moja ojczyzna.
Cele:
 poszerzanie wiedzy o swojej miejscowości,
 rozwijanie umiejętności manipulowania rekwizytem podczas tańca,
 zapoznanie z wyglądem polskich symboli narodowych,
 poszerzanie wiedzy o Polsce,
 poznanie legend polskich,
 poznanie zwrotów: „Where are you from?/I’m from Poland.

Skip to content