Tydzień 1.
Krąg tematyczny: W dziecięcym laboratorium
Cele:
zdobywanie informacji na temat pracy naukowca,
rozwijanie umiejętności prowadzenia obserwacji,
rozwijanie zainteresowań badawczych,
poszerzanie wiedzy na temat eksperymentów,
budzenie zainteresowania muzyką klasyczną,
rozwijanie ciekawości poznawczej,
poznawanie właściwości magnesu,
rozwijanie umiejętności postępowania według instrukcji,
rozwijanie umiejętności działania w grupie,
osłuchanie z nazwami dotyczącymi nauki w j. angielskim.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: Zwierzęta sprzed milionów lat
Cele:
rozwijanie mowy,
rozwijanie pamięci,
poszerzanie wiedzy o dinozaurach,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
rozwijanie umiejętności kontynuowania rytmu,
rozwijanie sprawności fizycznej,
obserwacja procesu topnienia lodu,
rozwijanie zainteresowań badawczych.
poznanie nazw dinozaurów, zabawa przy piosence „Ten little dinosaurus”, przeliczanie w j.angielskim.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Pogoda marcowa
Cele:
zapoznanie z symbolami pogodowymi,
rozwijanie sprawności manualnej,
rozwijanie myślenia logicznego,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
segregowanie przedmiotów według rodzaju,
stworzenie przedszkolnego ogródka,
rozwijanie zainteresowań przyrodniczych,
zapoznanie z powiedzeniem: ubrać się na cebulkę,
poznanie nazw elementów pogody w j. angielskim.
Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Wielkanoc
Cele:
rozwijanie umiejętności kulinarnych,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
rozwijanie umiejętności stosowania określeń mniej, więcej,
poszerzenie wiedzy o tradycjach świątecznych,
zapoznanie z czynnikami potrzebnymi do wzrostu rośliny,
wykonanie grupowej hodowli,
zapoznanie ze staropolskim zwyczajem,
udział w improwizacji ruchowej i melodycznej,
poznanie nazw związanych z Wielkanocą w j. angielskim.