Tydzień 1.
Krąg tematyczny: W dziecięcym laboratorium
Cele:
 zdobywanie informacji na temat pracy naukowca,
 rozwijanie umiejętności prowadzenia obserwacji,
 rozwijanie zainteresowań badawczych,
 poszerzanie wiedzy na temat eksperymentów,
 budzenie zainteresowania muzyką klasyczną,
 rozwijanie ciekawości poznawczej,
 poznawanie właściwości magnesu,
 rozwijanie umiejętności postępowania według instrukcji,
 rozwijanie umiejętności działania w grupie,
 osłuchanie z nazwami dotyczącymi nauki w j. angielskim.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: Zwierzęta sprzed milionów lat
Cele:
 rozwijanie mowy,
 rozwijanie pamięci,
 poszerzanie wiedzy o dinozaurach,
 rozwijanie umiejętności przeliczania,
 rozwijanie umiejętności kontynuowania rytmu,
 rozwijanie sprawności fizycznej,
 obserwacja procesu topnienia lodu,
 rozwijanie zainteresowań badawczych.
 poznanie nazw dinozaurów, zabawa przy piosence „Ten little dinosaurus”, przeliczanie w j.angielskim.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Pogoda marcowa
Cele:
 zapoznanie z symbolami pogodowymi,
 rozwijanie sprawności manualnej,
 rozwijanie myślenia logicznego,
 rozwijanie umiejętności przeliczania,
 segregowanie przedmiotów według rodzaju,
 stworzenie przedszkolnego ogródka,
 rozwijanie zainteresowań przyrodniczych,
 zapoznanie z powiedzeniem: ubrać się na cebulkę,
 poznanie nazw elementów pogody w j. angielskim.

Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Wielkanoc
Cele:

 rozwijanie umiejętności kulinarnych,
 rozwijanie umiejętności przeliczania,
 rozwijanie umiejętności stosowania określeń mniej, więcej,
 poszerzenie wiedzy o tradycjach świątecznych,
 zapoznanie z czynnikami potrzebnymi do wzrostu rośliny,
 wykonanie grupowej hodowli,
 zapoznanie ze staropolskim zwyczajem,
 udział w improwizacji ruchowej i melodycznej,
 poznanie nazw związanych z Wielkanocą w j. angielskim.

Skip to content