Tydzień 1.
Krąg tematyczny: Tak mija nam czas
Cele:
budzenie zainteresowania upływem czasu,
zapoznanie z różnymi narzędziami służącymi do pomiaru czasu,
zapoznanie z zawodem zegarmistrza,
rozwijanie poczucia rytmu,
zapoznanie z porami roku,
osłuchanie z nazwami dni tygodni w j. angielskim.
Tydzień 2.
Krąg tematyczny: Zwierzęta zimą
Cele:
rozwijanie mowy,
zdobywanie informacji na temat dokarmiania ptaków,
rozwijanie umiejętności przeliczania,
utrwalenie określeń najkrótszy, najdłuższy,
rozbudzanie naturalnej kreatywności,
budzenie zainteresowania muzyką,
rozwijanie sprawności manualnej,
rozwijanie umiejętności posługiwania się różnorodnymi technikami plastycznymi,
poznanie nazw zwierząt: deer, fox, bear, hedgehog, squirrel, zabawa przy piosence „Walking in the forest”.
Tydzień 3.
Krąg tematyczny: Kim są rodzice moich rodziców?
Cele:
rozwijanie mowy,
kształtowanie uczucia przywiązania i szacunku dla osób starszych,
rozwijanie umiejętności matematycznych,
rozwijanie uwagi i percepcji słuchowej,
rozwijanie umiejętności wyrażania ruchem muzyki,
rozwijanie poczucia rytmu,
wzmacnianie przywiązania do najbliższej rodziny,
poznanie nazw niektórych członków rodziny w j. angielskim.
Tydzień 4.
Krąg tematyczny: Fryzjer, weterynarz czy lekarz?
Cele:
utrwalenie nazw zawodów,
zapoznanie z przyrządami i akcesoriami potrzebnymi do wykonywania różnych zawodów,
rozwijanie sprawności manualnej,
dbanie o porządek na stanowisku pracy,
poznanie nazw wybranych zawodów w j. angielskim: doctor, policeman, firefighter, teacher, builder, shop
assistant.
Tydzień 5.
Krąg tematyczny: Bezpieczne ferie.
Cele:
poznanie sportów zimowych,
wie, jak prawidłowo się ubrać do pogody oraz uprawianego sportu,
poznanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących podczas zabaw zimowych,
„I’m a little snowman” – zabawa ruchowa przy piosence.